dinsdag 29 oktober 2013

Mijn eerste geefactie is opgestart...

Bijdrage van: de Verdubbeldame

Ik vind het best nog een beetje eng, maar ik heb zojuist de volgende oproep geplaatst in de Rotterdamse Weggeefhoek op Facebook:


Toegegeven, helemaal belangeloos is het niet, want ik wil zelf graag wat meer schminkervaring opdoen. Maar toch, kinderen (en hun ouders) blij maken staat bij deze geefactie echt bovenaan. De eerste reacties stromen al binnen. Leuk en spannend!

En ik heb vandaag de pizzabezorger -ja, ik vond dat ik een decadente bezorgmaaltijd had verdiend na anderhalve maand zo hard bikkelen aan een freelance onderzoeksopdracht- een veel te vette fooi van 5 euro gegeven, omdat ik zo'n schuldgevoel had dat ik hem door weer en wind naar me toe liet komen. Al weet ik niet of schuldgevoelens afkopen onder de Geefmaand valt...

[Tenslotte nog even dit: de Verdubbeldame blogt op eigen site altijd in de derde persoon enkelvoud, omdat ze eigenlijk een beetje een karikatuurfiguur is. Tijdens deze maand schrijft ze... eh... schrijf ik dus... in de ik-vorm, omdat de geefacties en de processen die die losmaken persoonlijk zullen zijn. Ik wil vanuit mezelf geven, en niet vanuit een cartoonesk alter ego]

Ik werd er net op geattendeerd dat het niet mogelijk is om als gast te reageren op deze site. Als het goed is, is dat nu aangepast en kan het nu wel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...