woensdag 27 november 2013

Boekenweggeef...

.
Het schijnt, dat het afgelopen zaterdag boekenweggeefdag was.
Nou liep ik met mijn hoofd in de wolken, dus ik heb helemaal niet aan het weggeven van boeken gedacht.
Maar wat niet is kan altijd nog, zeg ik altijd maar...
Dus... deze verzameling "Koots" gaat weg. Ik heb er een tijdje over gedaan om deze 10 kleinoodjes in de kast te krijgen, maar nu geef ik ze weg.


Dan maak ik ook nog een tas met boeken en die zet ik onder de poort van de bibliotheek met een briefje erbij: gratis mee te nemen. 
Ik heb dat al eens eerder gedaan.
't Was leuk om te zien, hoe verscheidene lezers toen mijn boeken meenamen.
Maar nu: welke boeken zal ik weggeven?
Ik verzamel zo'n beetje alles van Gerard Reve en Jan Wolkers. Dus die doe ik niet weg.
Maar eigenlijk... zou ik die dus juist wél weg moeten doen. 
Dan heeft het geven meer waarde. Toch?
En mijn verzameling Bomans! Ja... Ik weet al aan wie ik die geef...


Nou vooruit... nog een klein stapeltje voor onder de poort van de Bieb:


Of zit er een boek bij, dat jíj graag wilt hebben? 
Ik hoor het graag... morgen gaan ze echt weg...
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...