woensdag 13 november 2013

Dag 13: Schminken op een kinderfeestje

Bijdrage van: de Verdubbeldame

Vlak voor de Geefmaand plaatste ik een oproep in de Rotterdamse Weggeefhoek op facebook: in november zou ik op vier kinderfeestjes komen schminken. Er werd massaal op gereageerd, en enigszins lukraak selecteerde ik vier gegadigden. Vandaag was mijn eerste schminksessie.

Janiquella uit Vlaardingen is net 9 jaar geworden en vierde vandaag haar kinderfeestje. Haar moeder maakt prachtige met marsepein versierde taarten, en wijdde de jonge verjaardagsgasten in in de geheimen van het taartversieren. Voor de kinderen naar huis gingen mocht ik ze onder het toeziend oog van opa omschminken tot bloemenfeeën, vlinders, slangen en tijgers, danwel voorzien van geschilderde 'tattoos' op de arm.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...