vrijdag 15 november 2013

Dag 15: ontbijt, Polar Challenge en voorbereidingen

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Ik hoefde vanochtend niet vroeg op, maar ben er toch op tijd uit gegaan toen vriendlief vroeg of ik het ontbijt wilde klaarmaken. Vandaag ook weer de 'straatwachters' extra vriendelijk bedankt en een fijne dag gewenst.

Via Twitter kreeg ik deze oproep:


Deze stoere vrouw houdt erg van de noordelijke landen, van buitensporten én heeft het afgelopen jaar borstkanker gehad. Ik heb de laatste maanden (of misschien al langer?) zo nu en dan contact met haar via Twitter, ze lijkt me een leuk mens!

Ze wil nu heel graag meedoen met een Polar Challenge: 4 dagen lang met een sledehond door de ruige sneeuw van het hoge noorden. Zo'n verzoekje om een stem kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.

Vaak kijk ik bij zo'n stemverzoek nog wel even of ik echt op deze persoon/dit project wil stemmen, maar deze keer ben ik gewoon blindelings (ok, na het kijken van haar filmpje, ik was benieuwd wat ze ervan gemaakt had) voor haar gegaan. Zoek je zelf ook nog een geefkans? Hier kan je stemmen :-)

Ik kreeg gelijk ook een bedankje terug:


Verder heb ik een artikel over Onmisbare Merken doorgestuurd naar de merkenstrateeg met wie ik gister de brainstorm over Lifehacking had. 

Tot slot nog de voorbereidingen getroffen voor een actie in de komende dagen. Ik heb een mooi plan voor een geefactie en daarvoor had ik wat informatie nodig over de betreffende personen. Ik heb via Facebook een vriendin (die ik zelf niet ken) van deze mensen een bericht gestuurd en om de informatie gevraagd. Als het goed is krijg ik die vanavond nog. Ready to go dus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...