maandag 18 november 2013

Dag 17 en 18 Joke

Ik ben de tel geloof ik een beetje kwijt. Mijn vorige stukje ging over vrijdag en zaterdag, dus dat had volgens mij 15 en 16 moeten zijn i.p.v 16 en 17.
De 17e dag (zondag dus) heb ik mezelf een cadeau gegeven. Ik volgde een workshop zeefdrukken.
Een van de medecursisten was een vrouw die nog niet zolang weduwe was en haar verhaal kwijt wilde, dus heb ik tussen de bedrijven door ook nog wel tijd en aandacht gegeven aan haar verhaal.
Degene die de workshop geeft heeft ook een Schapendoes en vroeg of ik onze Does mee wilde brengen, want haar oudste hond was een paar weken geleden overleden en ze dacht dat de overgebleven hond het wel leuk zou vinden als er een hond op bezoek kwam.
Dus heb ik ook beide Doezen een plezier gedaan. Aan het einde van de dag hebben we met de honden nog een wandeling gemaakt.
Over vandaag kan ik kort zijn. Het is maandag, dus heb ik de blog van Steekplus weer verzorgd. En verder helemaal niets!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...