woensdag 20 november 2013

Dag 18: koffie, websites en dvd's

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Op dag 13 won ik 2 kaartjes voor een lezing van Jos Burgers: "Geef nooit korting." Ik had al wat mensen gevraagd of ze mee wilden, maar had nog niemand gevonden om mijn 2e kaartje aan weg te geven. Vanochtend via Facebook iemand benaderd die ik één keer eerder ontmoet heb, ook als zzp-er aan de slag is én in Leusden woont, waar de avond plaats vindt. En: ze gaat mee!

Verder tekende ik vandaag de petitie The Bitter Taste of Sugar waarmee ik Pepsi heb opgeroepen geen suiker te gebruiken van land dat gepikt is.

Ik logeer een aantal dagen bij mijn ouders en daar kwam een vriendin van hen onverwachts even op bezoek. Ze is hier vrij vaak en wilde zelf koffie gaan maken. Ik was net op tijd om te zeggen: 'dat doe ik wel even voor je!' Zij: 'Hoezo?' Ik: 'Nou, gewoon :-)' Ik vind het dan ook juist wel leuk om niet te zeggen dat het 'vanwege' de geefmaand is. Mijn eigen kleine geheimpje ofzo :-)

Ben vandaag ook druk geweest met de nieuwe website van de wijnwinkel en kookstudio van mijn vriend en ik heb wat laatste wijzigingen aangebracht in een blog voor Lifehacking (vrijwilligerswerk). Vanaf woensdag 20 november zijn er mooie Compendium notitieboekjes te winnen, dus houd lifehacking.nl in de gaten!

Ook vandaag nog even het hondje van mijn ouders uitgelaten en post voor ze naar de brievenbus gebracht. Kon ik gelijk de dvd's van Borgen op de bus doen die ik beloofd had aan een Facebook-vriend te sturen. Ik merk dat dat soort dingen normaal gesproken best lang kunnen blijven liggen ('dat doe ik morgen wel') en dat de Geefmaand helpt om de dingen nu gelijk te doen. Kortom: de dvd's zijn onderweg en over 2 dagen heeft de ontvanger ze in huis. Hij meldde al dat hij in zijn slaapzak bij de brievenbus zou gaan liggen wachten :-)

Tot slot nog wat moois gekregen van één van de andere deelnemers hier: een mooie tip via Facebook aan een mogelijk geïnteresseerde over de ActionDay die ik elke donderdag organiseer en het aanbod mee te doen aan een workshop Schilderen volgens Hundertwasser. Superleuk!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...