woensdag 20 november 2013

Dag 19: Portemonnee (een lege)

Bijdrage van: de Verdubbeldame

"We zouden eigenlijk een portemonneetje moeten hebben," zei mijn collega met een blik op de bankpas die al jaren in een doorzichtig plastic zakje zat. "Ik heb er nog wel eentje!" riep ik.

Thuis zocht ik hem op. Toch wel zonde eigenlijk, omdat die leuke portemonnee weg te doen. Hij kostte tien euro en ik had hem nooit gebruikt. Waarom eigenlijk niet? Maar beloofd is beloofd. En nu heeft de werkpas een mooi bloemetjesjasje.

Het leukste wat ik kreeg was een facebookberichtje van Marlou. Ze gaf me een link naar haar blog 'Ik kan vliegen', waar ze een veels te vleiend stukje over de Verdubbeldame had geschreven. Ook bleek dat ze al dagenlang 'stiekem' meedeed aan de Geefmaand. Wat leuk! Nu is ze officieel als deelnemer, de 51ste!, toegevoegd.  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...