donderdag 21 november 2013

Dag 20 van Inenomdekas

Ik ruimde een grote kast op en vond in een verloren hoekje een cadeaubon voor 10 euro. Ik bedacht dat ik daar a.s. zaterdag 10 zakken koffiepads voor kon kopen en legde de bon bovenaan in mijn postla.
Later op de dag belde mijn moeder. Ze had een heel verhaal over de dochter van een vriendin van haar. Deze dochter is alleenstaand en heeft 3 volwassen kinderen waar het niet zo goed mee gaat. Ze werkt zich een slag in de rondte en al haar inkomsten worden besteed aan vaste lasten en de kinderen.
Na het tekefoongesprek dacht ik aan de cadeaubon. Ik zocht een leuke kaart met de tekst "zomaar" en deed de bon in de envelop. Op de kaart schreef ik nog dat de bon niet bedoeld was voor iets voor de kinderen maar dat ze deze echt voor zichzelf moest gebruiken. Ik zette er geen afzender bij en deed de envelop op de bus.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...