zondag 24 november 2013

Dag 23: Cadeauvoorbereidingen, rust en onthaast-tips

Bijdrage van: Firma Fluitekruid

Heb het bloggen weer met hernieuwd enthousiasme opgepakt, en probeer het nu ook maar meteen per dag te doen. Van uitstelgedrag krijg je van die ellenlange blogs van een week, pffff...


Vandaag gegeven:
Cadeautjesdoos gemaakt voor mijn zus, die morgen haar verjaardag viert. Ze wordt 50, dus ik heb gedurende de maand 50 cadeautjes verzameld. Vandaag heb ik ze stuk voor stuk ingepakt en in de mooie hoedendoos gedaan die ik op dag 1 van de Geefmaand al in de ruilwinkel had ‘gekocht'. 



 
 


Daarmee zit ik meteen VER boven de ’29 geschenken in 29 dagen’, haha! (okee, ik weet het, 50 op 1 dag telt niet)

Meneer F. met rust gelaten, dat vindt hij prettig omdat hij zich nog steeds niet lekker voelt. Hij is niet het type man wat dan vertroeteld wil worden, dus juist het met rust laten is in dit geval een geschenk.:-)
Boek weggegeven, want het schijnt vandaag Boekenweggeefdag te zijn (wat een boel initiatieven weer, ik denk dat ik van 2014 Het Jaar Zonder Challenges ga maken, lijkt me ook wel een keer lekker).

Eerst wilde ik het ergens verstoppen,




maar heb het bij nader inzien aan de buuf gegeven, die het heel druk heeft met haar studie en het dus wel kon gebruiken:



Gekregen:
Koppie thee, luisterend oor, advies en een knuf van de buuf.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...