zaterdag 23 november 2013

Dag 23: Schminken bij de scouting

Bijdrage van: de Verdubbeldame

Mijn derde Geefmaand-schminksessie vond plaats bij de scouting. De welpjes moesten een knutselwerkje maken over het dier dat ze graag zouden willen zijn, en daarna had ik de edele taak ze daadwerkelijk in zo'n dier te veranderen.


Nog best een pittige opgave. Want hoe ziet een witte tijger er uit? Een jachtluipaard? Een ara? En een wolf? Ja, die kinderen waren zoölogisch duidelijk beter onderlegd dan ik. Gelukkig was iedereen tevreden met het resultaat (dat heet, de tien kinderen die ik binnen de tijd geschminkt kreeg; de overige twintig heb ik maar beloofd een andere keer terug te komen).


Deze 'gevaarlijke' foto (zelfs de vlinder gromt) plukte ik net van Facebook, en moet gemaakt zijn toen ik nog druk in de weer was met het laatste (wolven)kind.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...