dinsdag 26 november 2013

Dag 26: Dans en Muziek

Bijdrage van: Firma Fluitekruid

Net een last-minute Geefactie gedaan: heb me opgegeven bij
Rotterdam Cares, voor een dansavond met demente ouderen. Het wordt vast gezellig, want er komt een Big Band, en de Verdubbeldame gaat ook!
O ja, en ik heb eindelijk weer eens serieus gerepeteerd op de ukulele. Normaal gesproken oefen ik veel te weinig, en leun ik een beetje aan tegen de meer ervaren spelers van onze club. Dus vond ik het wel een mooi November-geschenk om eens wat meer toewijding te tonen.
Ik was zelfs al de halve avond op eigen initiatief aan het uitvogelen met welke akkoorden 'Summertime' van Gershwin het mooist klinkt, zodat ik dat die de volgende keer met de anderen kan delen. Nou, als dat geen toewijding is, dan weet ik het niet meer!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...