dinsdag 26 november 2013

dag 26 Joke


Vandaag had ik bovenstaande artdolls in mijn give-away.
Verder ben ik weer bij mijn zus op bezoek geweest. Na een inzinking afgelopen weekend gaat het goed met haar. De operatie is gelukt. De functie van de afgesloten ader is overgenomen door andere aderen. Gelukkig maar, anders zou ze halfzijdig verlamd zijn en niet meer kunnen spreken.  Ze moet nu alleen nog aansterken. Even naar de wc lopen is op dit moment al een hele klus. Zij heeft ook een hond die op dit moment in een pension is, maar die ze straks natuurlijk zo snel mogelijk thuis wil als ze daar zelf ook weer is. Omdat ze niet in staat zal zijn de hond uit te laten heb ik aangeboden hem 's morgens op te komen halen en samen met mijn Does uit te laten. Verder zal het door een hondenuitlaatservice gedaan worden.
Ook heb ik gisteren bij het opruimen een aantal handgemaakte kaarten gevonden die ik alle avonden van deze week met een mooie tekst of gedicht in diverse brievenbussen ga stoppen.  Te beginnen met vanavond. Om inspiratie op te doen keek ik vandaag nog even bij de verdubbeldame en zag dat je een overzicht van alle verdubbeldaden kon bekijken. Daar zag ik er nog wel een paar die ik kan verdubbelen. Ik vond het ook wel leuk om te zien dat heel veel van die verdubbeldaden dingen waren die ik standaard eigenlijk al doe. Om te beginnen heb ik een petitie die ik niet kende ondertekend. (kennelijk zijn er nog steeds petities die ik nog niet getekend heb) Soms voel ik me net zo'n beroepsondertekenaar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...