woensdag 27 november 2013

Dag 27: Surprise-stress!

Zo ziet het eruit in Huize Fluitekruid als het Geefmaand is:



Vooral nu de tijd van surprise-stress ook nog is aangebroken, ligt de tafel bezaaid met cadeaupapier, lintjes en weggeef-dingen. Als ik al die vrolijke rommel om me heen zie, voel ik me intens tevreden!

Vandaag ben ik vooral met sinterklaascadeautjes in de weer geweest. Hierdoor stonden de overige geschenken op een laag pitje. Wel heb ik een paar belangstellende mailtjes verstuurd, een fooi gegeven na een lunch bij Bagels & Beans, en de meneer van Rechtstreex beloofd om te helpen tijdens de Rotterdamse Oogst-markt. Leuk, daar heb ik echt zin in!


Gekregen vandaag:
- Vriendelijke, maar vooral menselijke reacties terug op mijn mailtjes;

- Een telefoontje van meneer F., om te zeggen dat hij me morgen mee uit eten neemt;
- Banketbakker van der Heijden op de Mariniersweg had een primeur: hij heeft de eerste kroket gemaakt van...  Echte Rotterdamse Paddenstoelen!
Ben er vanmiddag meteen vier gaan halen. Technisch gesproken heb ik ze niet gekregen maar gekocht, maar het voelt als een cadeautje. Was al een tijdje op zoek naar een goed vegetarisch alternatief voor mijn favoriete snack. Ben erg benieuwd hoe ze smaken...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...