zaterdag 30 november 2013

dag 30 Joke

De give-away van gisteren is gewonnen door Fotootje Vandaag een van de medegevers!
Wil je me je naam en adres laten weten, dan kan ik het boekje opsturen? Mijn mailadres vind je onder het profiel op mijn blog.


De give-away van vandaag is bovenstaand boekje.

Verder heb ik deze 'kaartjes' gemaakt en uitgeprint en die ga ik straks uitknippen en  onder diverse ruitenwissers schuiven als laatste geefactie van deze maand.
Het is me deze maand dus toch gelukt om elke dag wat te geven! Ook op dagen dat ik dacht dat het me niet gelukt was bleken achteraf toch geefmomenten geweest te zijn. Ondanks de weinig persoonlijke contacten. De meeste van mijn acties zijn dus anoniem geweest en aan willekeurige onbekende mensen. Ik heb het heel leuk gevonden om jullie geefacties te volgen. Vaak heel origineel en inspirerend. Dank je wel Marije voor het coördineren van deze actie!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...