vrijdag 22 november 2013

De geefmaand vliegt voorbij

Hallo lieve mensen die de berichtjes van de Geefmaand volgen en ook aan mijn mede auteurs :). 
Het is al weer even geleden dat ik hier een berichtje plaatste, zoals de titel al zegt de geefmaand vliegt voorbij. 


Toch ben ik er wel iedere dag meer of minder mee bezig, vandaag gaf ik een eigen gemaakte knuffel (die ik recykleerde...ik gebruikte er diverse tweedehands kleding enzo voor) en kreeg ik een heleboel lijflijke knuffels ervoor terug, ja ik ben gek op knuffelen :). 
Ik schreef vandaag er meer over op mijn 365 dagen creatief blog. http://365dagencreatief.blogspot.nl/2013/11/ik-geef-je-een-knuffel.html


Weet je wat leuk is ik schreef Martine http://geefmetjehart.blogspot.nl/ van de week met lood in de schoenen een mailtje. De zinkende surfer gaf het boek '29 geschenken' weg en ik was net te laat met mailen, maar Jacqueline stelde Martine die als eerste reageerde voor dat ze het boek naar mij zou kunnen sturen. 
Maar als je dan niets hoort tsja wat doe je dan, nou ik klom dus in de pen, nou ja stuurde een mail. Ik vond het best moeilijk om aan een wildvreemde zoiets te vragen, maar ik kreeg me toch een lieve reactie terug. Ze was blij dat ik erom vroeg want dat betekende dat ze tijd moest gaan maken, zichzelf tijd geven, om het boek verder te gaan lezen ;). 

Ik lees net dat het morgen boekenweggeef dag is, eens even gaan kijken welk boek ik kan gaan doorgeven, ergens op een bankje kan gaan leggen of zo. http://www.geefjijhetdoor.blogspot.nl/2013/11/boekenweggeefdag-23-november-2013.html


Wat ook leuk is dat mijn dochter (20) gisteren met een cupcake kwam die ze samen met een jongetje (10) van haar stage maakte. Ik gaf haar diverse malen tips hoe en wat met koekjes bakken en brownies. Op stage heeft ze als opdracht genomen om deze jongen te gaan helpen met bakken en koken, iets wat hij graag zou willen maar waar geen tijd voor wordt gemaakt en nu zoekt ze iedere week samen met hem iets uit om te maken. 
Hij vroeg aan haar om een van de cupcakes voor mij mee te nemen als dank voor alle hulp, zo lieff <3 en ook nog eens lekker :). 

Ik merk door de maand heen dat ik zowiezo al vanuit mijn hart geef, wijze raad, een dikke knuffel, mijn tijd, een luisterend oor het gaat allemaal vanzelf en je ontvangt er vaak ook zoveel voor terug. Een blij gezicht, een warm gevoel van binnen, een dikke knuffel :D. 

Ik had wel gedacht meer weg te gaan geven op mijn blog, maar ik had besloten om mijn hart, mijn gevoel te volgen.
En omdat ik net van te voren een 'wat wil je hebben give away' had gedaan op mijn blog, verras(te) ik lieverds die niet hadden gewonnen toch af en toe met iets leuks. 
Eigenlijk veel leuker om te doen, vandaag (als PostNL mee werkt) wordt ook iemand verrast die mee doet als auteur hier. Ze reageerde destijds op mijn give away en ik had al meteen zoiets van 'die stuur ik haar tzt op'. 


Ook gaf ik drie zakdoek hoesjes weg die ik maandag maakte voor Esther haar stichting de Ganzert http://tuinderijganzert.blogspot.com/. Ook zij doet mee aan de geefmaand http://espiratie.blogspot.com/. Oh ja zij had ook als eerste gereageerd voor een kortingsbon voor een Flow special dus die stuurde ik gisteren dan eindelijk naar haar op. 


Als je nu in de buurt van Tiel woont, ga dan naar de ladiesnight bij de Karwei ze staat daar met een stand spulletjes te verkopen voor haar goede doel. 
Ik weet niet of mijn bijdrage er op tijd zal zijn, mmm had het wel net wat eerder kunnen sturen, maar binnenkort is er weer een marktje. 

Beste mensen ik ben er weer vandoor! Warme groetjes van Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...