maandag 25 november 2013

Het is weer voorbij die mooie geefmaand. By:de zinkende surfer


Ja, het is al bijna weer voorbij de Geefmaand November. Ik heb niet zoveel blogs geschreven maar ik heb wel iedere dag genoten van de blogs die door anderen zijn geplaatst en ik heb daar inspiratie uit geput.
Maar nu zit het er bijna op.

Voor morgen heb ik bedacht dat ik nu eindelijk eens ga betalen voor de meditatie app. Ik mediteer al een aantal maanden met de free version van Insight Timer. Deze voldoet uitstekend maar het is wel zo aardig om als je al maanden gebruik maakt van een prima App er ook iets voor geeft. Dan gaat er ook een signaal naar de makers dat hun App wordt gewaardeerd. ( voor I-phone is er trouwens geen free version)

Woensdag is het kleding ruil feestje maar ik denk dat ik nog even wacht op het XXL kledingruil feestje. En verdubbeldame, als jij een XXL kledingruil feestje geeft kom ik graag langs met kleding in jouw maat.  Dat brengt mij meteen op het volgende: in mijn agenda van volgend jaar staat maar 1 ding. Hetzelfde als er dit jaar in stond: afvallen en sporten. Maar ja, dan ga ik toch allemaal andere dingen in mijn agenda zetten. Zodat ik geen tijd meer heb om te gaan zwemmen. En dan verdwijnt mijn enige  echte doel : afvallen weer uit het zicht. Het lijkt mij zeer inspirerend om in januari een verminder blog te beginnen.  Dan kan ik inspiratie putten uit de acties van andere deelnemers om af te vallen en verlies ik mijn doel niet uit het oog. Verdubbeldame verminder je mee? Je schreef dat je over 2 maanden maat 36 wilt hebben, nu ik ook! We kunnen ons laten sponseren voor iedere verloren kilo. Weer een extra motivatie en een gift voor het goede doel. Daar kan ik me woensdag eens over gaan buigen.
Dan blijft de donderdag nog over. In de eerste week zou ik mijn tante bellen als geef daad. Dat heb ik nog steeds niet gedaan.  En het is zo’n leuk mens, wat weerhoud mij toch. Maar even doen, dan kan ik de maand goed afsluiten.
Vrijdag ga ik koken voor het feest van morgen en zaterdag 30 november sluit ik de Geefmaand knallend af met het Sinterklaas feest. Met cadeaus voor de hele familie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...