vrijdag 22 november 2013

Ik geef een vertaling...

.
Nog 8 dagen. Het weggeven smaakt nog steeds naar meer!
Het geeft lucht en het ruimt op en ik voel me er goed bij. Zoals het ramenlappen van gisteren!
En wat geef ik vandaag weg?
Ik ga jullie vandaag een vertaling geven. Een vertaling van een wijze tekst, waar je veel aan hebt.


(Eileen Caddy)

Eileen Caddy is één van de oprichters van het mooie spirituele centrum in Findhorn in Schotland.
Haar teksten krijg ik wekelijks in de brievenbus en ik heb er veel aan. En ik geef deze door, omdat ik negativiteit heb bespeurd...

Dit is de vertaling van een gedeelte van de tekst van vorige week:

Verander je denken!
Verspil geen tijd en energie aan destructieve en negatieve gedachten: verblijf alleen in het beste in alles en iedereen rondom je. 
Begin hier en nu de lichte kant van het leven te zien. 
Kijk naar het beste. Tel je zegeningen en wees dankbaar voor al het goede in je leven.
We hebben meer lichtbakens nodig in deze wereld: hoe meer licht er is... hoe minder duisternis.
Als meer mensen zich dat realiseren en er iets aan doen en het glorieuze licht pakken, dat in hen huist en mee de wereld innemen, dan zal het hele landschap veranderen en de duisternis verdrijven, want duisternis kan niet tegen licht.
Doe jouw deel nu en doe het met een hart gevuld met plezier en eeuwige dankbaarheid, dat je weet wat je er aan kunt doen en doe het!


Alsjeblieft!
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...