vrijdag 22 november 2013

Lieke geeft weg aan jou:

Het Godinnen Tarot Vandaag werd de kaart "De Ster" getrokken.

De jij vorm heb ik herschreven in de ik-vorm, zodat het krachtiger binnenkomt.

"Ik bent me bewust van mijn dromen en ik bezit zelfrespect en kracht. Ik heb succes, geluk en ik ben creatief. Mijn mogelijkheden op succes zijn heel groot als deze kaart verschijnt! 

Alles gaat goed in mijn omgeving; mijn grootste verwachtingen worden gedragen door het universum. ik mag alle gevoelens van onzekerheid en waardeloosheid uit mijn hoofd zetten".

Gebruik, indien je dat wenst, deze affirmaties vandaag en de rest van het weekend:

* Ik volg mijn dromen vol vertrouwen en keur ze zelf goed.

Vol vertrouwen maak ik mijn dromen waar!


Beste mede blogger: grijp je kansen.

Dit is mijn geschenk aan jou van vandaag.

Warme groet en alle goeds, * Lieke.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...