zondag 17 november 2013

mijn giften dit weekend

Gisteren had mijn broer (die heel erg slechtziende is) zijn huis sleutel  binnen op de deur laten zitten en de deur dichtgeklapt....hij kon dus niet meer binnen in zijn eigen huisje en moest dringend weg....
Mijn vader die de reservesleutel heeft was ook niet thuis dus ik  met mijn broer en vaders aanwijzingen
die sleutel gaan zoeken bij mijn vader thuis.....
Gelukkig snel gevonden maar mijn broer stond stijf van de zenuwen en zou zeker te laat komen om de bus
te halen....dus heb ik hem verschillende haltes verder gebracht zodat hij in alle rust de bus kon nemen.....
Ik ging ook een kaarsje branden bij mijn moeders graf en gaf de poes van mijn vader eten omdat hij
weg was.....
Daarna keek ik met mijn echtgenoot de kleerkasten na om zoveel mogelijk te vinden voor de mensen
in de Filipijnen die het nu zo moeilijk hebben....Ik had een dame gevonden die in een stadje wat verder
op woont en die alles in haar huis verzamelt....ze is zelf  Filipijnse....
Vandaag brachten we dan alles weg : kinderkleding, kleding voor volwassenen, dekens, handdoeken,
schoenen enz.....
Die mensen waren erg dankbaar....Ze waren van plan om twee containers te versturen maar zullen
er nu zeker vier en misschien wel vijf kunnen verschepen.....de mensen zitten er erg mee hier in België. zo
blijkt want er wordt heel veel gebracht.....
Eigenlijk kwam het nog goed uit vandaag want de jeugdvereniging moest juist daar in dat stadje opgehaald
worden nadat ze gingen schaatsen....We haalden terwijl nog verschillende kinderen op.....
Nadien heb ik nog wat was weggestreken voor oudste dochter die vanavond weer op kot (kamers)
vertrekt....
Het was een fijn weekend....blij dat ik iets heb kunnen doen al is het waarschijnlijk een druppel op een
hete plaat daar in de Filipijnen.....

heel veel liefs en fijne avond!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...