donderdag 21 november 2013

Soms zo moeilijk.....

Veel heb ik niet gegeven naar mijn gevoel deze week : ik sprong in op het werk voor een collega die
naar een begrafenis wou gaan van de opa van haar vriendin.....(maar dit zou ik anders ook gedaan hebben
zonder dat het geefmaand was) Kijk dat vind ik nu zo moeilijk....Ik zie hier allemaal zo'n bijzondere geefacties voorbijkomen en ik heb het gevoel dat ik niet veel extra's kan doen!?
Ik stuurde mijn dochter die op kot (kamers) zit postzegels op omdat ze die nodig heeft voor haar stage
en ze zo niet direct wist waar ze die kon halen ....(maar doet een moeder zo'n dingen niet altijd?)
Ik belde enkele mensen op om te vragen hoe het met hen ging : een zieke vriendin, een mama van een ziek
kindje uit de kribbe.....
Ik steunde een organisatie op de markt door soep te kopen voor het goede doel....
Ik dankte een collega per sms voor de voorbije hectische werkdag die we toch samen goed doorgekomen
waren....en kreeg een lief smsje terug....
Ik ging vannamiddag met jongste dochter naar de schoenenwinkel ook al had ik hier niet echt zoveel zin
in na al die hectische werkweken en ging dan maar met haar nog enkele winkels binnen omdat ze dit graag
wou....
Ik stuurde een briefje naar de Sint voor de kindjes van de kinderkribbe ;) en tekende een petitie voor
een goed doel.....
Toch blijf ik dit alles een beetje dubbel vinden....heel veel dingen zou ik sowieso altijd doen ....
ook zonder die geefmaand....
Maar ik blijf uitkijken naar nieuwe dingen en heb veel aan jullie blogjes ....
heel veel liefs en fijne avond!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...