dinsdag 26 november 2013

Tijd enzo...


Wie op mijn blog komt lezen weet al dat het vorige week hectisch is geweest ten huize Life is like a pie. Maar geven zijn we blijven doen hoor al kan ik het me niet allemaal meer herinneren. Mijn brein heeft aan andere dingen voorrang gegeven denk ik. In elk geval veel aandacht, goede zorgen en vooral tijd. Daar maak je veel mensen (en kinderen) altijd blij mee, toch!? Aan de bumperklever die me op de autostrade irriteerde schonk ik mijn liefste glimlach in plaats van de middenvinger die ik had willen opsteken. Een hele prestatie als je onder druk staat, geloof me. De boeken van mijn give away gaan met wat vertraging de deur uit. Voor het einde van geefmaand zijn ze alle 8 de revue gepasseerd. Echt succes hebben ze niet maar daar pas ik wel een mouw aan. Weggeven doe ik ze hoe dan ook. Ik las namelijk net over boekenweggeefdag en dat vind ik een prima alternatief. De overblijvers zullen dus ingepakt worden en her en der (bij de bib, op een bank of bij de supermarkt) een plekje krijgen tot een gelukkige vinder de nieuwe eigenaar wordt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...