woensdag 11 december 2013

Morgen 12-12 om 12.12uur! Een vreemde verrassen...

Morgen is het weer zover het 12.12.12.12 event!
Morgen 12 december om ongeveer 12.12uur een vreemde met een kleinigheidje verrassen. 

Voel gewoon lekker intuïtief aan hoe je hier zelf vorm aan geeft. 


Vorig jaar besloot ik het bos in te gaan...normaal ontwijk ik daar mensen omdat ik graag het gevoel heb dat ik alleen in het bos aan de wandel ben. Maar die keer had ik het gevoel dat ik daar moest zijn, ik zou mijn gevoel laten leiden. 
Ik kwam al onderweg een bekende tegen die de hond aan het uitlaten was, nee die was het niet zei mijn gevoel. 

Maar aan de rand van het bos zag ik een man iets zoeken, hij bleek aan het geo cachen zijn...ik hielp hem z'n cache te vinden en overhandigde mijn geschenk (een boekje) en vertelde hem over de actie. Een leuk moment! Dit jaar doe ik weer mee. 


Hoe ik er aan vorm ga geven weet ik nog niet, maar dat komt vanzelf goed. Doen jullie ook mee?

Meer info vind je op; www.12121212.nl of 


Warme groetjes van Susan van 365 dagen creatief
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...