maandag 2 december 2013

Onny's Geefmaand is leermaand

De maand is al weer voorbij. Het geven heeft regelmatig het uiterste van mij vraag. Niet omdat ik geven moeilijk vind. Nee in tegenstelling. Het geven gaat me goed af, maar dat wist ik eigenlijk vooraf ook al. Maar het ontvangen.....

Het bewustwordingsproces hiervan. Ik ben zeker nog niet uitgeleerd, want ik kan zeker nog veel meer leren te ontvangen of misschien ook eens echt te nemen (al vind ik dat toch niet zo lekker klinken). Zeker niet mijn sterkte kant, maar de komende maand gaat dit voor mij de opdracht worden. Ik ga één maand er voor zorgen dat ik voorop kom te staan. Doen wat ik wil en vooral GOED luisteren naar mijn lichaam. Dat gaat nog een hele opgaf worden volgens mij.

Het geven op zich blijf ik gewoon doen. Ik vond het ook leuk om te doen. Mensen blij maken en er dan ook nog zelf weer een goed gevoel aan over houden, maar eerlijk gezegd is daar niet zo heel veel aan veranderd met voor de geefmaand. Wel ben ik van mening dat ik wat vaker buiten mijn hokje mag kijken. Mensen die me wat minder na staan (of die ik zelfs helemaal niet ken) ook wat meer geven van mij (in welke vorm dan ook).

Ik wil  Mirjam en Marije heel er bedanken voor deze verdubbeldaad. Anders was ik me er niet zo bewust van geworden en had ik niet zoveel geleerd. Bedankt lieve meiden. X

Met de leermomenten die ik opgeschreven heb de afgelopen maand ga ik nog wat doen. Wat????

Dat weet ik zelf nog niet, maar je kun er binnenkort meer overlezen op mijn blog.

Ik wens iedereen, ook voor de toekomst, heel veel mooie, leuke, bijzonder, grappig, en liefdevol geefmomenten. Ontvangen mag natuurlijk ook, zo ontneem je  de geefmomenten van een andere niet ;-)

Liefs Conny
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...