zondag 1 december 2013

Voorbij....?

En dan is het december en is de geefmaand voorbij...
Ik heb veel geleerd deze maand. Nooit wist ik dat er zoveel petities zijn die je kunt tekenen, en dat een simpele groet of compliment echt het verschil kan maken.
Ik tekende petities, stuurde kaartjes, gaf bioscoop/cadeaubonnen weg, gaf aandacht en energie, gaf een luisterend oor, ik gaf tijd, deed donaties, gaf warme broodjes aan stratenmakers, gaf BH's aan een bijstandsmoeder, raapte afval op, liet mensen voor gaan bij de kassa, hield deuren open, gaf bloemen door en nog zoveel meer.
Een heleboel van deze dingen deed ik al, nu is het veel bewuster. Met deze dingen zal ik ook zeker doorgaan. Nieuw is dat ik lid werd van de weggeefhoek op fb waarin ik iedere week minimaal 1 ding weggeef. Ook blijf ik doorgaan met het aannemen van allerlei zegeltjes bij de kassa, zodat ik ze weer door kan geven.

Ik heb jullie allemaal met plezier gevolgd en meegeleefd met de leuke en soms lastige dagen.
Meiden, bedankt voor een bijzondere maand en wie weet, tot volgend jaar!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...